سفیران پاکیزگی تست
این روزها اغلب مردم بیشتر از آنکه تلویزیون نگاه کنند، با گوشیهای هوشمند خود سرگرم هستند و در این بین بیشترین وقت خود را در شبکههای اجتماعی میگذرانند. مخاطبان ایرانی نیز در بین شبکههای اجتماعی بیشترین وقت خود را در اینستاگرام سپری میکنند. اینستاگرام به دلیل محدودیتهای سایر شبکههای اجتماعی در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین جهت برند تست تصمیم گرفت جهت معرفی محصولات و راه حلهای برند در تامین نیاز مصرف کننده محتوایی غنی در این شبکه اجتماعی ارائه دهد.
در راستای تامین محتوا، سفیر برند خانم الهام حمیدی به همراه تیم خود به عنوان سفیران پاکیزگی خانهای را که به عمد کثیف شده بود مانند روز اول خود تمیز و معطر کردند. در این مسیر با چالشهای بسیاری در تمیز کردن لباسهای کثیف، سطوح، ظرفها و … مواجه شدند که برند تست برای همه آنها راه حلی ارائه کرد. میتوانید این چالشها را در ویدیوهای زیر مشاهده کنید.
سمپلینگ
این پروموشن از آذر ماه 98 تا پایان سال، جهت تجربه برند توسط مخاطب و بالا بردن میزان مشارکت مخاطب با برند، با توجه به زمان بندی لانچ و تبلیغات محیطی محصول اجرا میشود. برای رسیدن به این اهداف و با توجه به ماهیت محصول، طراحی استند و تامین نیروی انسانی به تنهایی پاسخگوی نیاز مشتری نبود پس طراحی بازی AR (واقعیت افزوده) متناسب با محصول به عنوان ایده در نظر گرفته شد که نهایتا با پیاده سازی و نمونه گیری های مداوم به کیفیت مورد نظر دست پیدا کردیم. البته این نرم افزار در چند نسخه به روز رسانی شده و بهبود یافته است.
در این کمپین استند طراحی شده با استفاده از المانهای برند و رنگهای سازمانی منطبق با هویت برند طوری طراحی شد که کلیه محصولات تست را بتوان در آن نشان داد. بازی طراحی شده روی یک دستگاه تبلت اجرا می شود و بدین صورت عمل می کند که روی زمین یک پیراهن یا بشقاب وجود دارد که روی آن QR نقش بسته است. با اسکن این کد، نرم افزار شروع به ایجاد لکه روی سطح مورد نظر می کند و بازیگر که تبلت را با استفاده از ماکت یک آهنربا نگه داشته است باید لکه ها را از آن سطح جذب کند. به این طریق ویژگی اصلی برند تست که پاک کنندگی قدرتمند با استفاده از تکنولوژی آهنربایی است به مخاطب منتقل میشود. همچنین در ورای این بازی نمونههای کوچک از محصولات تست به مخاطبان برند هدیه داده می شود.
در این کمپین پوشش کشوری لحاظ شده است و بسیاری از نقاط پرجمعیت شرهای بزرگ پوشش داده میشود.
کمپین محیطی تست
اولین کمپین ATL برند تست با هدف ارتقاء آگاهی عموم از حضور برندی جدید از آبان ماه سال 1398 اجرا شد.
در این روزها، کمپین محیطی برند تست چهره شهرهای مختلف کشور را تغییر داد. با اکران کمپین محیطی رونمایی از برند و سفیر آن بطور سراسری در کشور صورت گرفت. حضور سفیر برند در جلب توجه مخاطب بسیار تاثیرگذار است. ولی هنوز استفاده از سفیر برند در کشورمان جا نیفتاده و برندها از سفیران، بخصوص خانمها کمتر استفاده میکنند. اما حضور یک سلبریتی خانم در کنار برند شوینده با استفاده از ترکیبات رنگهای شاد در راستای هویت برند برای طراحی لباس ایشان و طرح بیلبورد در تقویت هویت برند در ذهن مخاطب تاثیرگذار بوده است. در این کمپین محصولات مختلف برند تست معرفی شدند که برای معرفی هر محصول یک استایل در نظر گرفته شد. این کمپین با سه طرح مختلف با حضور الهام حمیدی در حال اکران است.
نکته مهم این کمپین و مابقی فعالیتهای تبلیغاتی برند تست استفاده از المان آهنربا در طرحهای تبلیغاتی و تاکید بر خاصیت آهنربایی محصولات برند است. خاصیتی که باعث میشود، محصولات تست انواع لکهها، چربیها و میکروبها را به خود جذب کند. برای مثال: پودر و مایع لباسشویی تست قادر به جذب ۱۸۷ نوع لکه مختلف از روی لباس است. لکههای که به سختی از الیاف لباس جدا میشوند. این ادعا توسط آزمایشگاههای معتبر و مرجع شوینده تایید شده است.
در این کمپین علاوه بر بیلبورد از رسانههایی مانند مترو، ابزار فروشگاهی و.. نیز استفاده شده است. در همین راستا تبلیغات دیجیتال نیز در اکران است که در این سبک تبلیغاتی ارتباط دوسویه با مخاطبان برقرار میشود. در بخش دیجیتال نیز از آرت ورکهای محیطی استفاده شده است. البته در تبلیغات دیجیتال برنامههای مختلفی تدارک دیده شده که به مرور اجرا خواهیم کرد.
جشن رونمایی
مراسم رونمایی از برند تست در تاریخ 15 مرداد سال 1398 با حضور تمامی ذینفعان برند انجام شد. این مراسم باشکوه با حضور بیش از 1500 نفر مخاطب متشکل از مدیران شرکت و هلدینگ، کلیه اعضای تیم فروش از مدیران نمایندگان تا ویزیتورها و مرچندایزرها، مدیران فروشگاههای بزرگ کشور و … در هتل اسپیناس پالاس تهران برگذار شد.
در این مراسم کلیه مراحل تحقیقات، نیازسنجی، تولید، ویژگیهای محصول جهت رفع نیاز مخاطبان و اهداف برند برای مخاطبان محترم تشریح شد.